MINDA YANG KREATIF AKAN MENGHASILKAN SATU NATIJAH YANG SANGAT MEMBANGGAKAN DALAM ARENA PENULISAN.

Sunday, July 01, 2007

Dah lamer tak jumpakan

assalamualaikum...
maaflah sebab lama tak update blog nie.bukanye apa banyak urusan yang nak dilakukan.memanglah dah habis exam tapi kerja2nya tak pernah habis.sedar tak sedar dah masuk bulan 7kan.begitu cepat masa berlalu.rasanya hari tu macam baru nak mula exam.tup2 dah habis.sekarang waktu nak pulang kemalaysia pulak....cepatkan...
katanya natijah akan keluar awal.seramkan.tapi hakikatnya kena terima jugak walau apa jua keputusanya.betul tak...sama2lah kita doa yer semoga kejayaan milik bersama.
kawan2 yang ingin pulang ke tanah air doakan kami disini dapat pulang jugak.lebih2 lagi pelajar tahun akhir.pulang untuk meneruskan perjalanan hidup disana pulak.curahkanlah apa yang dipelajari disini.walau dimana kita berada jangan lupa budaya dan agama.kerana zaman sekarang ramai yang hanya islam pada i/c saja tidak pada kelakuaan.apa peranan kita hanya melihat saja ker?
kadang2 terpikir diri ini adakah sudah bersedia untuk pikul semua tangungjawab ini?doakanlah agar kekuatan diri dapat bertahan untuk membentuk masyarakat kita.
eh!banyak pulak topicnya...tadi rasa macam tak tahu nak tulis apa.maklumlah kalau dah mengadap comp. da je idea yang nak dicurahkan.tapi taklah sepandai penulis2 yang berbakat.sekadar renungan bolehla.
sekarang ni program dah bermula.lagilah sebuk.tapi tidak diri ini.sekarang ni hanya nak duduk dirumah ajer.tunggu natijah pun keluar...tak sabar rasanya,takut pun ader.entahlah.hanya doa kekuatan diri.
ok....setakat ini dulu..sambung lain kali.
wassalam

No comments: