MINDA YANG KREATIF AKAN MENGHASILKAN SATU NATIJAH YANG SANGAT MEMBANGGAKAN DALAM ARENA PENULISAN.

Thursday, March 23, 2006

memory semalam

Hari2 yang aku lalui sangat menyeronokan dan kadang kala sungguh menyakitkan.dengan perangai manusia yang bermacam2 ragam.kesiankan kalau difikirkan.em....entahlah.mesti korang ingat aku dah putus asa atau dah tak kuasa nak hidup tapi bukan macam tu cuma aku tensian dengan perangai manusia nie.mereka rasa diaorang betul tapi hakikatnya tak pun.sahabat yang dikasihi cubalah ubah mana yang rasa salah.kadang2 kita rasa apa yang kita buat tu betul tapi hakikatnya tidak.kalau ada orang yang menegur kita tu bermakna orang tu masih sayang dekat kita.tapi kalau kita dah tidak dilayan itu bermakna kita seorang manusia yang rugi sangat.sayangkan kalau kawan2 dah tak nak ingatkan kita lagi.
kalau korang nak tahu aku nie seorang yang suka membebel. biasa ornag macam saya nie orang salah tafsirkan.ingatkan kita nie jahat nak jatuhkan orang.tapi semua orang tak tahu hati orang yang suka membebel nielah yang baik daripada orang yang diam.tapi dalam hati hanya ALLAH saja yang tahu.
sahabat2 yang saya kasihi.
marilah kita sama2 mengubah keadaan yang semakin lama kita rasa ianya betul tapi hakikatnya tidak.
apa pandangan sahabat sekalian tentang pandangan saya.
bingkisan ni tak der kaitan dengan yang hidup atau yang telah meninggal dunia.
sekadar ingin meluahkan apa yang terpendam yang tak dapat diluahkan dialam nyata tapi saya nak luahkan disini.
wassalam....

No comments: