MINDA YANG KREATIF AKAN MENGHASILKAN SATU NATIJAH YANG SANGAT MEMBANGGAKAN DALAM ARENA PENULISAN.

Monday, March 13, 2006

kenangan semalam

assalamualaikum......
hati ni terlalu sedih bila mengenangkan nasib yang tak pernah terbela.em...em...entahlah kalau tak punya iman yang kuat dah tentu hidup ini ibarat kapal yang karam.tapi dengan kekuatan yang diberikan al-hamdulillah aku masih mampu meneruskan hidup ini.berkat sokongan dari kawan2.dan nasihat dari keluarga aku tetap aku.itulah pentingnya hidup bersahabat sekiranya kita susah ada yang membantu.bila mereka susah kita pulak yang memberi bantuan.
hidup yang tak pernah bahagia adalah hidup yang jauh dari Rahmat Allah.
Firman Allah yang bermaksud:hiduplah dalam berkasih sayang kerana sifat itu yang paling Aku suka.Dan orang yang jauh dari kasih sayang sifat yang paling Aku benci.
bila kita hampir futur bersegeralah ingat kepada pencipta kita.

No comments: