MINDA YANG KREATIF AKAN MENGHASILKAN SATU NATIJAH YANG SANGAT MEMBANGGAKAN DALAM ARENA PENULISAN.

Saturday, March 18, 2006

aku

Assalamualaikum......
aku seorang pimimpin yang dipilih oleh sahabat untuk mewakili mereka dalam menyelesaikan segala masalah yang bertandang dihati mereka.pada mulanya aku tidak mahu menerimanya sebab tugas ni begitu berat untuk dipikul.ialah nak jadi pemimpin bukan untuk mendapat nama atau dipandang orang tapi amanah yang diberikan mesti dilaksanakan sebaik mungkin.dengan keyakinan dan bantuan sahabat dan solat yang dilakukan akhirnya aku terima jugak amanah yang telah ditakdirkan untuk diri ku.aku tanam dalam diri ku yang aku akan melaksanakan sebaik mungkin.Alhamdulillah sihingga sekarang aku masih mampu untuk memikul tanggungjawab ini dengan sebaiknya.aku meminta sahabat yang ingin melantik ku sebagai pepimpin tadi menegur segala kekhalalan yang aku lakukan.seorang pemimpin kena sentiasa terbuka dalam melakukan apa sekali pun tugas yang diamanahkan.
sahabat2 yang dikasihi,
sebelum kita ditakdirkan jadi pepmimpin kita menyatakan sanggup dan akan melakukan kerja dengan sungguh tapi bila telah dilantik kita lupa janji kita sebeum tu.dimanakah janji kita.
sahabat2 berubahlah.tolong berubah demi kebaikan bersama.
luahan rasa hati.....

No comments: