MINDA YANG KREATIF AKAN MENGHASILKAN SATU NATIJAH YANG SANGAT MEMBANGGAKAN DALAM ARENA PENULISAN.

Sunday, December 31, 2006

Aidiladha

salam lebaran buat semua sahabat2ku.Tahun ni dah masuk tahun yang ke3 aku beraya di bumi mesir.Ada bahagianya beraya bersama kawan2 yang mana kita tidak akan jumpa lagi beraya bersama2 meraka apabila kita kembali ke malaysia.
Tahun nie rumah johor korban 6 ekor kambing,1 ekor lembu, 1 ekor unta.Tapi sayangnya aku sampai lewat yang mana semua binatang2 tersebut telah disembelih.tapi yang bestnya aku dapat rasa daging unta yang sering diperkata orang sedap rasanya.Walaupun aku dah masuk 3 tahun berada dibumi mesir tapi aku tidak pernah rasa daging tersebut.
Raya tahun nie bagi aku meriah jugak sebab aku pergi beraya di rumah2 madam.Yang mana anak johor ramai yang telah mendirikan rumah tangga.Sampai tak larat2 yang nak jalan.Nak kata ramainya tu.
Tapi jangan lupa dalam gembira,imtihan pun tak lama lagi menjelang.Wah takutnya kalau dipikir2.Hari semakin hampir.Jadinya lepas nie tak ada istilah jalan2 lagi.Kena study betul2.Semoga kejayaan bersama2 kita kali ni.
Wak2 lebaran nie line telefon pun tak ok.nak call keluarga pun susah.jadinya hantar sms ajelah.Hanya doa yang dipohon dari mereka.
Oklah.....nak imtihan nie tak boleh lame2 dekat cc.Ni hanya untuk berehat sebentar..
Semoga kalian study bersungguh2.sama2 kita berdoa ye....
Wassalam...

No comments: